Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

luni, 30 aprilie 2012

                                Perfect morning

        "Fericirea poate fi intalnita intr-un simplu graunte de nisip din desert."

                                               Paulo Coehlo

       
        O zi frumoasa o incepi de dimineata - foarte adevarat, iar eu am avut parte azi de o dimineata perfecta deci, e logic sa am o zi superba in continuare ( ceea ce s-a si intamplat pana acum). De multe ori ne trezim suparati, obositi, lenesi si incercam pe tot parcursul zilei sa ne invioram, sa fim cat de cat functionali. Ei bine, in cazul meu, ziua de azi a inceput foarte bine.
        O intalnire la ora 9 dimineata cu iubitul, un drum scurt pana la McDonald's, doua meniuri consistente si o priveliste frumoasa- cam astea au fost ingredientele unei dimineti care m-a facut sa zambesc tot timpul ( mai putin atunci cand mestecam, ar fi fost culmea). Ideea nu mi-a apartinut mie, deci nu ma pot lauda cu ea, dar totusi, am profitat la maxim. Am norocul sa ma un partener inventiv, putin romantic, grijuliu si cu timp liber dimineata.
        Mi-a propus sa luam micul dejun pe o banca, pe faleza. Am fost putin sceptica la inceput( de felul meu sunt prea comoda, si greu ma las urnita din casa), dar am realizat potentialul acestei iesiri, imediat ce am vazut soarele imens si zambitor de afara. Asa ca, pe la 9 jumatate, eu impreuna cu Alex, prietenul meu, mancam burgeri si cartofi, asezonati cu putina Cola si Fanta, si cu o placinta cu visine, pe faleza, stand pe o banca, in fata Dunarii. As vrea sa incerc sa va descriu peisajul care era unul frumos, tinand cont de stralucirea soarelui ce se reflecta pe apa, verdeata si diferiti arbusti ce se desfasurau in fata noastra, cateodata si o pasare mica isi mai lua zborul, pe malul celalalt vedeai nisipul de pe plaja si copacii care strajuiau totul, iar vremea . . .era perfecta.
        Singurul paradox era ca noi mancam ceva "nesanatos" in timp ce in jurul nostru oamenii faceau jogging, mergeau cu bicicletele,sau cu rolele, totul pentru a slabi, iar noi . . .Noi, eram noi ( avem noroc ca nu punem  grame in plus dupa fiecare masa de acest gen : eu am gene bune de la mama, careia ii multumesc pe aceasta cale, iar el face prea mult sport, ca sa aiba timp sa se depuna ceva).
         Ca sa inchei intr-o nota optimista, declar cu mana pe inima ca dimineata de azi a fost una dintre cele mai frumoase petrecute de mine pana acum. M-am simtit iubita, aparata si multumita de situatia mea din prezent. Nu as putea cere mai mult decat am pana acum. Cum spuneam si intr-un articol precedent, sunt gesturi micute care te pot face sa zambesti si sa-ti starneasca fericirea,tinuta la pastrare intr-un coltisor al sufletului nostru. E bine sa ne folosim de ea din ce in ce mai des, fara sa ne fie teama ca o vom consuma pe toata la un moment dat, pentru ca mereu vom gasi metode pentru a reumple iar si iar acel recipient.


             Trebuie doar sa speram . . .



4 comentarii:

Launna spunea...

It sounds like you had a wonderful morning, that is the most important thing. I wake up each morning and decide I am going to have an amazing day and I do:) Yes some things happen that are not always great but that is life, I move on as quickly as I can after learning the lesson. I hope you have an awesome day tomorrow too:)

Unknown spunea...

Geo,nici n ustii cat de norocoasa poti fi..sau stii??:))Oricum,daca stau bine sa ma gandesc ai avut parte de multe intamplari deosebite cu El..nu umai aceasta;)

sunshine spunea...

Yes, I had Launna! It was great! I hope you had a beautiful day too :)

sunshine spunea...

Da Nori! Stiu! Maine o sa-ti povestesc si ce am facut azi;))

Trimiteți un comentariu

 

Silence

Silence

About us

"Invinge durerea, razi cat se poate, caci tot la zi ajunge si cea mai lunga noapte..."


William Shakespeare