Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

marți, 3 aprilie 2012

                         Something about music

                  Inca o componenta a vastului domeniu numit "arta" este muzica.Ne inconjoara,ne defineste,ne ajuta,ne este prietena,ne invata si mai ales face parte din noi.
                  Daca vorbesti despre muzica,iti trebuiesc ani,secole intregi ca sa termini ce ai de spus,si mai ales ca sa o prezinti asa cum merita.Imi place muzica(daca as fi avut un minim talent vocal sau pentru instrumente ar fi fost mai mult decat perfect,dar nu am).
                  Oricum,muzica place oricui,indiferent de varsta sau nationalitate.Chiar si cea mai anosta si aroganta persoana asculta anumite melodii,un anumit gen de muzica.Asta este un lucru care ne defineste pe noi oamenii,desi fiecare vrea sa fie original(mai ales noi,adolescentii).
                 O sa incerc sa va prezint mereu melodiile mele preferate si poate va regasiti si voi prin ele.Cine stie,facem un schimb de experiente muzicale.Deja imi surade ideea!


                    Colour of our life:MUSIC!

2 comentarii:

Unknown spunea...

Eu am impresia ca fara muzica viata ar fi fara culoare..anosta..plictisitoare...deci ai dreptate;)

sunshine spunea...

Normal,Nori.Era de asteptam sa gandim la fel si in privinta asta(la cat de multe lucruri avem in comun).

Trimiteți un comentariu

 

Silence

Silence

About us

"Invinge durerea, razi cat se poate, caci tot la zi ajunge si cea mai lunga noapte..."


William Shakespeare