Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

luni, 23 aprilie 2012

                                 Little, pretty things

                  "Da sansa fiecarei zile sa fie cea mai frumoasa din viata ta."

                                                Mark Twain

            Trecem cu totii prin momente placute, care ne inpresioneaza, care ne fac sa ne simtim mai bine, si nu este vorba neaparat de chestii imense, planificate, care necesita multa truda. Pur si simplu un mic gest, un simplu cuvant ne pot schimba starea de spirit radical.
            Asa am patit si eu azi, in timp ce cumparam bomboane pentru ziua mea de nume. Un simplu si sincer "La multi ani si multa sanatate!", venit din partea vanzatoarei, mi-a inseninat ziua si am zambit instinctiv majoritatea timpului. A fost o chestie micuta, dar care m-a facut sa realizez ca inca exista persoane amabile, dragute, grijulii, care iti pot transmite o stare de bine, si sentimente placute. 
            Pot sa anunt oficial ca inca exista persoane care sa faca parte din categoria de "Oameni politicosi", desi putini, ce-i drept. Trebuie sa ne bucuram, totusi, de cei care exista si sa ii respectam la randul nostru. 
            Nu trebuie sa ne straduim prea mult ca sa fim fericiti, doar trebuie sa fim deschisi oportunitatilor, liberi in gandire si pozitivi.

4 comentarii:

Unknown spunea...

GEo..inca o data..SA traiesti cu numele!!!


Aceeasi parere am si eu despre lucrurile simple...


Multumesc Geo...si sper ca fac si eu parte din categoria aia...speciala:P

sunshine spunea...

Asta depinde numai de tine, dar dupa umila mea parere faci parte;))

Launna spunea...

I agree sunshine, I believe in being polite. I work in an industry where I speak with clients daily and I work hard to be be friendly and upbeat with each person who calls in. I try to brighten their day:)

sunshine spunea...

And it's very nice from you to do that, Launna:)

Trimiteți un comentariu

 

Silence

Silence

About us

"Invinge durerea, razi cat se poate, caci tot la zi ajunge si cea mai lunga noapte..."


William Shakespeare