Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

luni, 9 aprilie 2012

                                 Another step...

            Ca sa nu am mustrari de constiinta ca am stat degeaba periooada asta,m-am apucat de cate ceva,sa invat ceva nou,sa creez.Si am ajuns si la partea cu scrisul.La inceput era doar o joaca,ca sa mai treaca timpul,asa cum facem toti cand suntem micuti si atrasi de diferite lucruri : vrem sa incercam,desi nu stim ce inseamna mai exact acel lucru.Asa a inceput si la mine.Nimic special.
            Numai ca pe parcurs mi-am dat seama ca ar putea iesi ceva din tot scrisul meu,asa ca am continuat,pana am terminat un caietel.Nu glumesc.
            Apoi,aveam nevoie de parerea cuiva,sa critice sau sa ma incurajeze(desi sunt destul de reticenta in privinta asta),asa ca am apelat la Norina.Ea e genul de persoana foarte radicala,putin cam insensibila pentru ca iti spune totul verde-n fata,dar aveam nevoie de o opinie puternica si corecta.
             Dupa cateva eschivari de-ale mele,a citit "capodopera" mea.Si ca sa vezi,i-a placut.Chiar MULT.Nu am inteles de ce,dar m-a impulsionat(trebuie sa recunosc ca a avut doar o mica obiectie,care nici nu mai trebuie mentionata).Acum am inceput al doilea caiet,pentru a continua povestea si sper sa iasa la fel de bine.
            Probabil ca la un moment dat,cand voi avea destul timp voi incepe sa postez si aici,pentru a putea primi  si alte opinii.
            Un nou inceput,o noua reusita.

3 comentarii:

sunshine spunea...

Merci pentru sfat.Probabil o sa il si urmez:)
O saptamana la fel de placuta iti doresc si tie!

Unknown spunea...

Hei.multumesc pentru publicitate..insensibila,ha:)):))Oricum,de abia astept sa citesc urmatoarele randuri si cine stie,urmatoarele caietele:P

sunshine spunea...

:-" o sa mai dureze putin..iti dau sa citesc dupa ce termin si caietul asta..ca sa fie mai interesant..nu dupa fiecare 2 pagini...:D..

Trimiteți un comentariu

 

Silence

Silence

About us

"Invinge durerea, razi cat se poate, caci tot la zi ajunge si cea mai lunga noapte..."


William Shakespeare