Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

sâmbătă, 14 aprilie 2012

                                About each of us


          Mereu avem tendinta sa amanam lucrurile,sa lasam totul pe mai tarziu fie pentru ca ne este lene, sau nu vrem sa facem ceva la un moment dat, sau din orgoliu sau din alte motive stiute de fiecare in parte. Mereu ne spunem ca ne vom schimba, ca vom reusi sa facem totul ca la carte, dar mereu intervine ceva. Mereu vrem ceva mai mult, vrem sa ne fie mai bine...cautam fericirea. Dar invatam mereu ca fericirea nu o cauti tu, ci ea te gaseste pe tine.
          Putini sunt cei care atunci cand se cearta cu cineva isi calca pe orgoliu si trec mai departe fara prea mare tam-tam. Majoritatea vor sa fie superiori, sa isi impuna punctul de vedere si astfel pierd unele dintre cele mai frumoase momente ale vietii : impacarile (nu degeaba se spune ca impacarile sunt dulci). 
          Ne trezim dimineata  si ne facem un plan pentru ziua care urmeaza( ce sa facem,cum sa facem, cu cine ne vedem etc.), dar cat de mult respectam din toate astea? Mai putin de jumatate( unii dintre noi),pentru ca ne lasam purtati de alte lucruri si uitam ceea ce ne propune. Cati dintre noi nu isi creeaza milioane de vise si teluri in viata, dar cati ajung sa le si indeplineasca?...La fel de putini.
          Unii ar spune ca le lipsesc vointa, ca nu se simt destul de motivati sa faca un lucru, ca orice ar face, nu au siguranta ca vor reusi. Dar eu cred ca nu vor sa incerce. Vor sa traiasca cu o anumita siguranta ca totul ramane neschimbat in viata lor, fara reusite si fara pierderi, o viata banala si simpla, asa cum ne-o construim majoritatea dintre noi.
        Putini sunt cei care isi permit sa viseze necontenit, sa strabata in gand mii de kilometri si sa isi promita ca vor fi si ei acolo, ca vor invinge. Ii admiram pe acesti oameni sau ii ridiculizam pe moment, considerand ca au sperante prea mari. Dar atunci cand reusesc, ii invidiem. Asta e natura umana, astfel suntem creati.
        Daca nu am mai alerga dupa fericire si am incerca sa ne-o cream singuri particica cu particica, lucrurile ar sta altfel. Dar noi vrem mereu mai mult fara sa facem nimic,fara sa incercam, fara sa esuam la un moment dat, pentru ca mai apoi sa ajungem mai sus decat am fost.
         Traieste cu speranta, incearca, propuneti si viseaza ca vei reusi. Astfel descoperi fericirea deplina.

3 comentarii:

Unknown spunea...

Geo,ti-am spus cat de mult ador postarile tale?Ei,daca nu,iti spun acum!!!Ma simt mandra ca ti-am dat ideea de blog si ca iti asterni gandurile aici,in vazul tuturor!!Tine-o tot asa.Inceputul este promitator.

P.S.Multumesc,nici eu nu puteam sa expun mai bine decat ai facut-o tu!!!;)

sunshine spunea...

Multumesc Nori.Mai este o postare inspirata de discutiile noastre...Asta am scris-o dupa ce am vorbit noi...deci ar fi trebuit sa zic "ultimele 3"..deci mai este una:D

Unknown spunea...

Am trecut pe aici..sa stii:P..Paste Fericit,draga mea:)

Trimiteți un comentariu

 

Silence

Silence

About us

"Invinge durerea, razi cat se poate, caci tot la zi ajunge si cea mai lunga noapte..."


William Shakespeare