Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

luni, 9 aprilie 2012

                                  I'm back


              Ok,ok stiu ca am zis sa ma tin de blogarit ceva timp(fara pauze prea lungi)dar am realizat ca nu depinde totul de mine(ci si de calculatorul meu si de toanele lui).Asa ca am luat un repaus fortat,impus de defectiunile calculatorului.
              Pacat ca nu ma prea omor cu tehnologia,pentru ca daca mi-ar fi pasat si m-ar fi interesat,m-as fi descurcat sa rezolv problemele astea legate de calculatoare etc.Dar cum eu nu sunt din "lumea" asta...Ei bine,va dati si voi seama ca trebuie sa apelezi la 20 de persoane pana sa reusesti ceva.
             Ca sa nu o mai lungesc atat,sper ca imi urati un bun venit calduros si fara reprosuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

Silence

Silence

About us

"Invinge durerea, razi cat se poate, caci tot la zi ajunge si cea mai lunga noapte..."


William Shakespeare