Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

duminică, 1 aprilie 2012

                              Let's talk about art


         Acum ceva timp mi-am descoperit pasiunea pentru desen,in general grafica.E de inteles ca practicam acest "sport" inca de cand eram micuta,dar de vreo 3 ani incoace m-am straduit sa ma perfectionez.In general imi place sa desenez portrete.M-am intrebat mereu de ce,si pana la urma m-am oprit la varianta cea mai simpla:imi place sa observ trasaturile fiecarei persoane,sa analizez,sa surprind un gest.
         Desi mi-as fi dorit si eu sa cand vocal sau la pian,chitara,nu am primit si eu talentul asta,dar ma multumesc cu ce am.Desi,ceea ce fac se bazeaza mai mult pe practica.
         Sunt curioasa cam ce talente ascunse aveti si voi asa ca nu ezitati sa imi spuneti.
         
              Uimiti-ma!
One of my drowings

         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

Silence

Silence

About us

"Invinge durerea, razi cat se poate, caci tot la zi ajunge si cea mai lunga noapte..."


William Shakespeare