Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

joi, 12 aprilie 2012

                                Sa vorbim despre...HAINE


          Cand eram mici pana in 15-16 ani (in cazul meu,pentru ca in ziua de azi standardul a scazut cam pana la 10-11 ani) nu aveam nici o problema cu hainele.Nu una majora, cel putin.Insa,te maturizezi,incepi sa vezi altfel lucrurile,si ajungi intr-un moment in care chiar iti pasa daca pantofii tai se asorteaza cu bluza sau cu geanta.Atunci momentul e critic.Pe bune.
          Zilele trecute meditam impreuna cu o prietena din aceeasi categorie cu mine,adica "indiferente in privinta modei" si am realizat ca am ajuns si noi in rand cu lumea fara sa vrem. Nu stiu cum a fost posibil,dar asa e. Daca pana acum ceva timp ma imbracam cu ce nimeream,cat mai repede, comod si fara pretentii, uite ca azi am ajuns sa imi aleg pantofii in functie de culoarea tricoului sau si mai rau, sa renunti la bascheti in favoarea balerinilor. Stiu ca suna aiurea, nici eu nu stiu ce e cu mine, dar incerc sa aflu.
        Ei bine,asta faceam impreuna cu Norina, prietena pe care am mentionat-o mai sus: incercam sa identificam sursa malefica care ne-a convertit. Am tras niste concluzii la finalul unei plimbari lungi pe jos si un mic repaos la libraria Humanitas.Concluziile sunt urmatoarele :odata ce ajungi la varsta de 18 ani,ti se spala creierul si vrei sa fii stilata, parintii te bat la cap sa porti tocuri si sa fii eleganta (in cazul Norinei), prietenele pasionate de moda se tin scai de capul tau pana iti cumperi prima rochie, si nu in ultimul rand, un potential iubit.
        Acestia sunt factorii declansatori,dragii mei.O aiureala,dar e adevarat,mai ales ultima parte(o stiu din experienta). Atunci cand iti faci un prieten stabil, adopti fara sa vrei stilul lui. Spre exemplu nu o sa vezi niciodata o fata cu accente de pitipoanca cu un rocker.Pur si simplu e impotriva firii. Asa ca persoanele respective cauta potentiali iubiti/iubite pe care sa ii poata modela cu usurinta si sa ajunga la un numitor comun.
        Asa am ajuns eu sa port rochii si pantofi cu toc si sa stau cate jumatate de ora in fata oglinzii, in loc de 10 minute cu indulgenta, cum era inainte. Fiecare lucru are si dezavantaje, dar sa fim optimisti totusi. Mie una chiar au inceput sa imi placa rochiile(ceea ce e putin ciudat cand vine vorba de mine). Deci fiti deschisi si altor oportunitati daca vreti sa le aveti pe toate.

     

Un comentariu:

Unknown spunea...

Draga mea,trebuia sa vina vremea si la noi:)):))Ne-au fost spalate creierele=))

Oricum,daca este sa ne luam dupa parerea lui Jojo ar fi bine sa purtam cat mai mult rochite pentru ca ne avantajeaza:))...si pentru ca nu se depune:)))

Trimiteți un comentariu

 

Silence

Silence

About us

"Invinge durerea, razi cat se poate, caci tot la zi ajunge si cea mai lunga noapte..."


William Shakespeare