Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

luni, 2 aprilie 2012

                                       Talk about books

                   
                      Ador sa citesc!Si nu o spun doar ca sa par culta sau ceva de genul.Nici pe departe.Umila mea parere este ca o carte iti deschide anumite optiuni,iti permite sa visezi,sa iti formezi anumite pareri si nu in ultimul rand sa te relaxezi si sa te binedispui.
                      In opinia mea o carte care sa merite citita trebuie sa aibe sare si piper,sa te atraga si sa te faca sa o citesti din scoarta in scoarta.Si e destul de greu sa gasesti genul acesta de carti.
                      Mici sfaturi despre cum puteti incepe sa cititi ceva anume,daca nu sunteti un impatimit al acestui lucru,v-as putea da.In primul rand trebuie sa gasiti stilul de carti care sa va placa,sa va incite.Apoi sa aveti putina bunavointa si optimis.Si nu in ultimul rand o doza de ratiune,pentru a putea extrage un anumit mesaj din ce cititi.
                       Totul e simplu ca buna ziua!
                     Si acum sa trec la ce imi place mie.Acum cativa ani am descoperit o anumita colectie de carti.E geniala din punctul meu de vedere!Gasesti de toate pentru toata lumea.Si nu exista sansa sa te plictisesti vreodata de ea.In nici un caz.Doar daca nu esti una din persoanele conservatoare,fara pic de simt al umorului si esteticului.Dar sa speram ca nu sunteti si voi.
                     Colectia se numeste  "Chic" si in ea gasiti diverse carti,ce au ca subiect viata de zi cu zi,intamplari amuzante si triste uneori,dependente,tarii de caracter,relatii amoroase,cariere etc.Daca vreti sa cititi ceva de calitate si amuzant,sa va relaxati si sa invatati,atunci citit "CHIC".
                     Tot ceea ce v-am spus pana acum este doar un mic inceput.Pe parcurs am intentia sa va si prezint cateva din cartile citite de mine din aceasta colectie,dar si altele.O sa ma simt ca un mic indrumator in arta cititului,pentru ca cititul este o arta.Nu toti au aceasta placere.
                     Deeeeci sper ca v-am convins in aceasta prima etapa ca macar sa va interesati de aceste carti.
                   Daca aveti si alte propuneri de facut sunt deschisa la sugestii si poate imi imbogatiti si mie lista de carti "de citit".N-ar fi rau.

                         So,start reading!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

Silence

Silence

About us

"Invinge durerea, razi cat se poate, caci tot la zi ajunge si cea mai lunga noapte..."


William Shakespeare