Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

miercuri, 11 aprilie 2012

                             I found something!


            Zilele trecute umblam aiurea pe Internet (mai precis pe Youtube) si am descoperit o melodie superba!Nu o mai auzisem pana atunci ( ca sa fiu sincera nici de cantareata nu auzisem,spre rusinea mea,pentru ca are o voce foarte frumoasa si potrivita pentru piesele ei).
            Pentru moment e pe locul 1 in topul meu muzical si sper sa va placa si voua la fel de mult (asta in cazul in care sunteti pasionati de genul asta de muzica mai lent).
                  Sper sa va incante!

3 comentarii:

Unknown spunea...

Spre "rusinea mea" eu stiam melodia;)Este superba si este..veche:P

sunshine spunea...

ce conteaza mai!...eu acum am descoperit-o ...,si am simt mai ceva decat Columb,pentru ca e foarte frumoasa melodia:)..Apropo..mie de ce nu mi-ai spus de ea?:-W

Unknown spunea...

Cred ca nu am dat prea mare importanta:P

Lasa.de acum o sa-ti zic toate melodiile frumoase peste care dau:P

Trimiteți un comentariu

 

Silence

Silence

About us

"Invinge durerea, razi cat se poate, caci tot la zi ajunge si cea mai lunga noapte..."


William Shakespeare