Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

joi, 26 aprilie 2012

                                 Love - Part 2

                                              First love . . .


                 "Dragostea este o boala de care nimeni nu vrea sa scape.Cine a fost contaminat de ea nu vrea sa se faca bine si cine sufera nu vrea sa fie vindecat."

                                                Paulo Coehlo

            Simtim fiorul primei iubiri mai devreme sau mai tarziu, invatam ce inseamna asta, mai exact, pe parcurs, din experiente si din relatii.Auzim povesti despre cum ar trebui sa fie, ce se intampla, ce simti, si vrei cu tot dinadinsul sa experimentezi si tu, sa simti si tu pe pielea ta de ce toata lumea e atat de incantata de acest eveniment. Si simti asta . . .la timpul potrivit.
            Fluturasi in stomac- asta e cica primul semn ca esti indragostit pana peste urechi. Am auzit de multe ori copilasi de 5 anisori care erau foarte contrariati de aceasta expresie, gandindu-se la ea in sensul propriu si punand intrebari de genul "De ce a inghitit nenea ala fluturi?Sunt buni?Pot sa iau si eu?". Sunt destul de amuzanti incat sa te faca si pe tine sa razi si sa te molipseasca, insa incercam sa gasim explicatii rezonabile pentru ceea ce inseamna de fapt.
            Prima iubire nu se uita niciodata, cel putin asa se spune, si parerea mea este ca se adevereste. Imi amintesc inca prima "iubire" . . . A fost ceva copilaresc si frumos in sensul pur al cuvantului. Nu ne spuneam ca ne iubim, dar fiecare simtea ceva profund pentru celalalt. Imi amintesc cu placere de acea perioada, in care am invatat ce inseamna aceste sentimente, in care am invatat cum e sa ai o "incercare" de relatie, in care am invatat sa imi pese de cineva drag mie. Insa, asa cum se intampla de obicei, primele iubiri se spulbera si ramai cu amintiri frumoase si experienta, dar nimanui nu ii pare rau, ci toti se gandesc cu melancolie la acea perioada mai scurta sau mai lunga de timp.
           Este in natura omului sa iubeasca si sa se ataseze de cineva, sa isi cladeasca sentimente si sa tanjeasca dupa afectiune. Invatam pe tot parcursul vietii ce inseamna sa iubesti, ne descoperim pe noi insine si persoanele din jurul nostru, ne construim vise marete si speram sa ajungem sa le indeplinim, sa le traim cu adevarat. Suntem  niste visatori rataciti intr-o lume in care realitatea este de multe ori cruda. . . Insa noi continuam sa speram, sa ne cream un univers propriu. La baza acestuia stau diverse experiente, printre care si iubirea.
         Un sentiment primar, pur si ravnit de toti . . .

5 comentarii:

Launna spunea...

Beautiful Sunshine, just beautiful... I remember the two times I fell in love, really fell in love, the first was wonderful but the second was beyond amazing... David is my second one and all I have to do is think about him and I smile and get butterflies. I never want to settle for less than that kind of love ever:)

sunshine spunea...

Very true Launna:) I'm glad you found true love

Unknown spunea...

Of,of,of...pentru mine inca este un subiect sensibil..dar imi place:D.Stii,intr-un fel sau altul tu spui exact ce cred eu despre prima iubire..

sunshine spunea...

Pe bune?;;):D

Unknown spunea...

Hmm...pe bune ce??:P

Trimiteți un comentariu

 

Silence

Silence

About us

"Invinge durerea, razi cat se poate, caci tot la zi ajunge si cea mai lunga noapte..."


William Shakespeare