Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

luni, 16 aprilie 2012

                                Let's talk about us

       Ce suntem noi?...Simplistii ar spune ca suntem simplu : oameni.Cei care filozofeaza asupra acestei intrebari ar gasi alte raspunsuri greu de patruns pentru noi,pline de metafore si epitete, ajungand sa ne descrie ca fiind tot...oameni.
       Cine ne-a creat?...Ei bine, stim cu totii asa-zisele ipoteze care stau la baza creatiei noastre.Parerea mea personala e ca nu ma trag dintr-un animal.A existat o forta superioara care a indrumat lucrurile astfel incat acestea sa ajunga asa cum sunt azi.Sunt multe fenomene carora nu le putem gasi o explicatie,spre exemplu:de ce migreaza pasarile spre tinuturi mai calde?Cine le-a invatat? ( eu nu stiu inca raspunsul la aceasta intrebare.Daca cineva il stie, va rog, luminati-ma si pe mine). Astfel, trebuie sa acceptam ca exista ceva superior, desi noi vrem sa credem mai mult  sau mai putin.
       Este demonstrat faptul(prin experiente si evenimente) ca pana si cei mai inraiti atei,sau pur si simplu oamenii indiferenti acestui subiect, cauta ajutor in momentele dificile tot la divinitate. Dar sa trecem mai departe.
       Cu ce scop am fost creati?...Mmm...Grea intrebare.Sincer nu m-am intrebat pana acum de ce exist eu ca persoana sau de ce existam cu totii. Inca cred ca fiecare are un rol, iar cat traieste isi joaca rolul.Chiar si criminalii si rasistii sunt si ei inclusi in acest ciclu, deoarece fara ei  nu am mai invata despre pericole. Am trai intr-o stare de siguranta confuza, fara sa incercam sa ne depasim limitele, sa incercam sa evoluam.
      Cum ne formam?...Pe parcursul vietii invatam : invatam sa traim, sa iubim, sa radem, sa plangem, sa descoperim, sa apreciem, sa uram, sa laudam, sa invidiem. Invatam tot ce se poate. Din ceea ce deprindem, ne formam caracterul, perspectiva din care privim lumea, modul de a actiona in anumite situatii, personalitatea. Fiecare ne dorim sa fim unici prin felul nostru de a fi, si reusim asta, chiar daca ne lasam purtati de diferite curente muzicale, vestimentare, ideologice, care vin si pleaca.
            Existam pentru ca trebuie sa fim.Invatam pentru ca vrem sa evoluam. Murim pentru ca asa ne este scris.
       Acestea sunt idei de baza pe care mi le-am format pana la varsta asta.Stiu ca nu sunt niste principii metaforice pline de gandire filozofica, dar in opinia mea, e mult mai usor sa spui lucrurilor pe nume, decat sa impodobesti cu o mie de cuvinte o simpla propozitie.
        Fiecare ajungem la un  moment dat sa ne punem aceste intrebari, nu pentru ca asta face toata lumea, ci pentru ca la un moment dat va exista un eveniment care te va face sa iti pui aceste intrebari, iar atunci te vei stradui singur sa le gasesti un raspuns, pentru ca vei vrea sa simti tu, sa gandesti tu.
          Ce insemnam noi?...Ei bine, insemnam mult.Chiar si cei care stau si cersesc la coltul strazii si iti cer bani de-o paine, cand tu stii ca de fapt vrea sa isi cumpere o tigara sau un pahar de bautura, au un rol si inseamna ceva pentru noi, pentru societate.
          Descopera-te pe tine, asuma-ti rolul tau.

3 comentarii:

Unknown spunea...

Si eu m-am gandit la lucrurile acestea...timpul trece si noi evoluam,ajungem la apogeu si intram intr-o faza constanta sau trecem in extrema cealalta..murim..

Daca am fost creati,sigur avem un scop..cat de precis sau imprecis este acesta..;)

sunshine spunea...

Corect.

Unknown spunea...

;)

Doar noi de regula suntem pe aceeasi lungime de unda..:P

Trimiteți un comentariu

 

Silence

Silence

About us

"Invinge durerea, razi cat se poate, caci tot la zi ajunge si cea mai lunga noapte..."


William Shakespeare