Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

duminică, 22 aprilie 2012

                                       Love - Part 1

       "Nu plange pentru ca s-a terminat, zambeste pentru ca s-a petrecut."

                                      Gabriel Jose Garcia Marquez

            Astazi am descoperit ceva, ce stiam de fapt, dar nu constientizam asta. Ca si cum mi s-au transpus gandurile mele si le-am putut vedea clar. Intr-o mica plimbare pe care am intreprins-o azi, am citit pe o cana-suvenir urmatorul text : " A iubi pe cineva inseamna sa iti pese mai mult de persoana respectiva decat de tine insuti." 
            E un adevar general valabil, pe care l-am simtit si eu. Acum ceva timp am descoperit si eu, ca orice invatacel, ce inseamna sa iubesti. Pana atunci eram sceptica, ironica, indiferenta, superficiala in ceea ce privea relatiile de lunga durata. Nu credeam in dragoste, nu credeam ca e posibil sa iubesti si sa fii iubit la randul tau, sa vrei sa iti petreci tot timpul alaturi de o singura persoana, sa o respecti si sa ii arati devotament. Insa, mi-am schimbat opiniile in sensul opus, acum cred toate astea, si mai mult, le aplic si eu inconstient.
           Un sentiment atat de placut, pe care il traim cu totii intr-un anumit moment al vietii noastre. Se spune ca toate lucrurile vin la timpul lor, ca exista cineva sortit pentru fiecare, si il vei intalni la momentul potrivit, atunci cand este nevoie de acest lucru. Trebuie doar sa asteptam, nu sa alergam dupa iubire. Dorim sa credem ca putem iubi atunci cand dorim, cum vrem, cat vrem. De fapt, iubim atat cat trebuie si cum trebuie, in functie de persoana. Trecem prin multe relatii, din care invatam cate ceva, ne maturizam si ne cizelam. Invatam sa iubim si sa ne controlam sentimentele, sa ne bucuram de fiecare clipa traita alaturi de persoana respectiva.
           E adevarat ca dragostea nu tine cont de nationalitate, limba, opinii ( stiu din proprie experienta), conteaza doar sentimentele puse in joc si cat este fiecare dispus sa riste. Frumos ar fi sa fim liberi mereu in exprimare si gandire, atunci cand suntem implicati intr-o relatie, pentru a ne putea bucura de fiecare moment, de fiecare clipa, fara sa tinem cont de griji si alte probleme, doar sa ne bucuram de prezent. Viitorul ni-l cream singuri, fiind un ansamblu al tuturor dorintelor noastre, iar in el putem include pe oricine. 
           Hai sa fim liberi si visatori, sa invatam sa iubim si sa traim momente placute alaturi de persoana potrivita!

4 comentarii:

Launna spunea...

This is beautiful and very true:) I believe in finding a person that you spend your life with but you are right that each relationship does teach us something about ourselves:)

sunshine spunea...

I had read your blog and I appreciate your love story, because is rarely and true.

Unknown spunea...

Cat adevar..pacat ca nimeni nu apreciaza lucrurile acestea...sau..nu constientizeaza..;)

Cum ai spus si tu..exista un soul mate pentru fiecare;)

sunshine spunea...

Exact..deci asta inseamna ca nu o sa ma mai chinui sa iti caut un baiat de treaba, pentru ca o sa apara el cand trebuie...Ce pacat:-<

Trimiteți un comentariu

 

Silence

Silence

About us

"Invinge durerea, razi cat se poate, caci tot la zi ajunge si cea mai lunga noapte..."


William Shakespeare