Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

luni, 7 mai 2012

                                      Timeless     

       "A nu mai avea timp inseamna a fi rezolvat toate problemele, a trai intr-un perfect echilibru."

                                                             Octavian Paler    


         Sunt genul de persoana care vrea sa faca multe lucruri deodata, in anumite perioade, iar in altele vrea doar sa leneveasca si parca nimic nu pare atragator. Stiu ca mai am pana sa gasesc un echilibru intre cele doua extremitati, dar deocamdata trebuie sa ma multumesc cu situatia data, pana o sa ajung sa imi organizez mai bine timpul.
          OK, ca sa recunoastem, timpul e o problema pentru toata lumea. Nu reusim de fiecare data sa facem totul atunci cand ne dorim, sau cat de mult am dori sa facem, si suntem nevoiti sa facem niste alegeri, sa renuntam la unele lucruri in favoarea altora.
         Eu perioada asta sunt destul de creativa si vreau sa fac o multime de lucruri intr-o zi, dar nu prea reusesc. Vreau sa citesc, sa imi fac temele, sa desenez, sa scriu, sa ma uit la seriale, sa mai stau si cu mama la o mica discutie, si pe langa asta mai am si scoala. Sunt prea multe, pana si eu imi dau seama de asta. As vrea sa fac toate astea, dar pana la urma ajung sa ma multumesc doar cu 3-4 din ele facute.
         In alte perioade, am o gramada de timp liber, pe care prefer sa il irosesc lenevind, pentru ca pur si simplu  vreau sa ma relaxez, iar eu prin "relaxare" inteleg sa stau toata ziua in pat, si sa schimb canalele la televizor. Urat din partea mea, stiu.
         Cam asa se intampla si in alte situatii din viata noastra, cand avem ocazia si timpul sa facem anumite lucruri, evitam, si  pe parcurs ne dam seama de greseala facuta, mai mica sau mai mare. Poate de aceea ar trebui sa profitam de viata, de timpul pe care il avem, si sa facem tot ce ne dorim, sa ne bazam pe impulsuri. Sunt genul de persoana care trebuie sa fie destul de sigura de un lucru pentru a lua o decizie, dar cateodata ma gandesc cum ar fi stat lucrurile daca as fi luat o decizie pe moment in privinta unui lucru, fara sa stau sa analizez pe toate partile acea decizie.
           Pe parcurs o sa incerc sa ma organizez mai bine, de fapt chiar vreau sa fac asta. Am 18 ani, nu am multe griji pe cap, nu am o familie de intretinut, deci asta e momentul ideal pentru a ma preocupa de nevoile si dorintele mele, de a ma descoperi si de a-mi cunoaste capacitatile. O sa fiu mai eficienta. 

 

4 comentarii:

Launna spunea...

Sunshine this is so true, I have been putting too much on my plate when in the past I didn't put anything on it... I really need to remember my life needs balance and I will have that, it's the only way to truly be happy, having balance. Not perfect balance by any means but not being on the crazy roller coaster I have been off and on all of my life. :)

sunshine spunea...

This I'm trying to do now, to find a balance :)

Unknown spunea...

Sunshine,gandesti din ce in ce mai matur.Spooky but I'm proud!Si da..asa fac si eu..relaxare=bed time:))

sunshine spunea...

Normal Nori, doar am facut si eu 18 ani...de fapt mai am putin si fac 19...

Trimiteți un comentariu

 

Silence

Silence

About us

"Invinge durerea, razi cat se poate, caci tot la zi ajunge si cea mai lunga noapte..."


William Shakespeare