Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

duminică, 13 mai 2012

                                   Party time!

           "What is this life is full of care; we have no time to stand and stare."

                                        W. H. Davis

                    

           Incep acest articol prin a-i ura un calduros "La multi ani" prietenei mele dragi Manuela, a carei zile de nastere a fost vineri, dar ieri am sarbatorit-o asa cum se cuvine. Ii multumesc si pentru generozitatea de care a dat dovada, ca doar o data in viata faci 18 ani si trebuie sa-ti cinstesti prietenii.
           In general nu prea sunt eu genul de persoana care sa iasa in cluburi nopti intregi, chiar nu imi place acest stil de viata. Iubesc mult prea mult somnul. Dar cateodata mai fac exceptii, ca altfel nu ar mai fi distractie si nu mai iesi din monotonie. Nu beau, pur si simplu nu ma omor dupa asta, prefer sucurile si apa. Nu dansez in cluburi, pentru ca ma simt jenata putintel. Mi-as dori sa fiu genul de persoana dezinvolta, care sa se poata exprima in voie prin dans.
          Dar seara trecuta a fost seara exceptiilor de la regula. Am iesit in club, am baut putin de tot si am si dansat. Spre surprinderea mea a fost chiar placut, desi nu m-as fi asteptat. Probabil conteaza persoanele cu care esti si cum te fac ele sa te simti, pentru a te putea simti bine, pentru a putea fi tu. Cam asa s-a intamplat si aseara in cazul meu, am avut o companie placuta, o atmosfera molipsitoare si era normal sa intru in joc.
          Ar trebui sa nu mai spun mereu :"eu nu fac aia...nu fac aia...Nu..nu". Trebuie doar sa cautam persoane potrivite, in preajma carora sa ne putem deschide si sa fim noi insine. Viata e scurta asa ca trebuie sa profitam de orice clipa pentru a face ce ne dorim. 
   

3 comentarii:

Launna spunea...

I love that quote Dream the impossible, seek the unknown, achieve greatness!!! I love this<3

Unknown spunea...

A fost foarte frumos...si as repeta experienta alaturi de voi!!:*:*

sunshine spunea...

Si poate si mai mult timp:D

Trimiteți un comentariu

 

Silence

Silence

About us

"Invinge durerea, razi cat se poate, caci tot la zi ajunge si cea mai lunga noapte..."


William Shakespeare