Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

sâmbătă, 19 mai 2012

                                 Some words


           Un mic paragraf dintr-o carte scrisa de Paulo Coelho, care nu necesita nici un comentariu din partea mea, doar bucurati-va de el si incercati sa il intelegi asa cum am incercat si eu.

       "Cand n-am mai avut nimic de pierdut, am primit totul. Cand am incetat sa mai fiu cine eram, m-am gasit pe mine insumi. Cand am cunoscut umilinta, chiar si atunci, mi-am continuat drumul, si am inteles ca eram liber sa-mi aleg soarta. Nu stiu daca sunt bolnav, daca mariajul meu a fost un vis pe care n-am reusit sa-l inteleg cat timp a durat. Stiu ca pot trai fara ea, dar mi-ar placea sa o intalnesc din nou - pentru a-i spune ce nu i-am spus cat am fost impreuna: te iubesc mai mult decat pe mine insumi. Daca i-as putea spune aceste cuvinte, as merge mai departe in pace - pentru ca dragostea m-a rascumparat."





3 comentarii:

Launna spunea...

Awesome post... it seems ambiguous but only if we don't want to accept the truth that we are in control of our future:)

sunshine spunea...

I like it too:)

Unknown spunea...

Este ceva in genul...what about us?;)

Trimiteți un comentariu

 

Silence

Silence

About us

"Invinge durerea, razi cat se poate, caci tot la zi ajunge si cea mai lunga noapte..."


William Shakespeare