Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

joi, 10 mai 2012

                                  Hard times

   "Pastreaza-ti visele vii.Intelege ca pentru a realiza ceva trebuie sa ai credinta si incredere in tine,viziune,munca,determinare si daruire. Aminteste-ti ca toate lucrurile sunt posibile pentru cei care cred."

                        Gail Devers


              Stiti cu totii cum e viata de liceu, pe langa partea frumoasa si amuzanta mai ai si partea putin mai intunecata legata de teze, lucrari, note etc. Cam asa poate fi descrisa si viziunea mea a liceului in perioada asta. E stresant! Teze peste teze, lucrari, si profesorilor oricum nu le pasa cat de mult ai tu de invatat, pentru ca trebuie sa o faci. E ca o lege nescrisa stiuta doar de ei si indesata noua. Cam urat din partea lor . . .
              Ca tot vorbeam de karma in articolul precedent, uite ca inca o data rade de mine. Saptamana viitoare o sa fie al naibii de grea pentru mine. Am o teza si 3 lucrari una dupa alta, in fiecare zi cate una. Vi se pare corect? . . .Mie in nici un caz.
             Mai ales ca perioada asta e definitorie, notele astea iti vor prezice media ta de final, de aceea tebuie sa fie destul de bune, ca sa te ridice. Si pe langa asta mai am si zile de nastere ale unor prietene foarte bune, care fac 18 anisori, iar eu trebuie sa fiu o prietena intelegatoare si grijulie si sa apar la petrecerea lor. Dupa o noapte pierduta numai chef de invatat nu ai, dar asa e soarta asta . . . Incredibila.
             Bine ca mai exista si lucruri stabile, care nu necesita mult efort din partea noastra si care ne ajuta sa ne relaxam si sa ne binedispunem, cum ar fi un iubit, un serial interesant, o inghetata mare de cacao cu alune si pizza. Deja incep sa ma simt putin mai bine numai cand ma gandesc la lucrurile astea delicioase. Nu stiu cine le-a inventat, dar a fost foarte inspirat si cu siguranta ii doresc numai bine si fericire pentru ca ma face si pe mine fericita.
             Nu stiu cat de mult timp o sa mai am saptamana viitoare sa scriu pe blog, dar eu o sa incerc, macar atat pot promite. Simt deja cum intru in febra invatatului si ma curtremur, asa ca mai bine profit de ultimele mele clipe de libertate si ascult o melodie frumoasa, care pe mine ma incanta. Enjoy it!


       

4 comentarii:

Launna spunea...

Good luck, I am working on my CPA tonight and tomorrow morning, I have a huge assignment due. It is difficult to get back into the school thing after being out of it for so long, I will do it though and I know you'll do great too:)

sunshine spunea...

Thanks Launna for the encouragement! I hope you're right we'll do the best:)

Unknown spunea...

Draga mea Sunshine,am trecut peste.Fii sigura ca o sa iei note mai mari ca mine...asa ca acum a venit perioada in care lenevim!;)

sunshine spunea...

Si perioada asta de asteptare ma omoara:))

Trimiteți un comentariu

 

Silence

Silence

About us

"Invinge durerea, razi cat se poate, caci tot la zi ajunge si cea mai lunga noapte..."


William Shakespeare