Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

marți, 22 mai 2012

                                       Alandala


     
            A inceput deja perioada in care primesc rezultatele tezelor. Sper sa treaca cat mai rapid. In ultima vreme am jucat SIMS destul de mult. An unele perioade in care imi vine cheful sa ma mai joc, parca as fi un copil mititel. Maine va avea loc o expozitie nationala de carte si eu abia astept! Ador cartile! As putea sa ma pierd intr-o biblioteca sau intr-o librarie ore in sir, fara sa ma plictisesc. Cititul este pasiunea mea arzatoare.
            Mi-am facut o promisiune ca dupa ce voi ajunge la salariul meu, imi voi cumpara o carte macar o data pe saptamana, si voi ajunge sa am o biblioteca imensa si diversa. 

           Inca astept rezultatul de la concursul de desen. Sincera sa fiu, nu imi pun prea multe sperante ca voi castiga. Ieri, am fost la cursuri si am vazut cateva din desenele care fac parte din concurs si pot sa spun ca unele sunt cu adevarat superbe si minutioase. Insa, speranta moare ultima. Este prima experienta de acest gen, dar sper sa nu fie si ultima.
           Omul incearca mereu sa se depaseasca pe sine, sa invete sa fie mereu primul. Sunt om, deci si eu am astfel de asteptari de la mine. Ma enervez atunci cand gresesc, dar stiu ca e normal sa si gresesti cateodata, pentru ca numai asa inveti sa evoluezi, sa te formezi pe tine. De multe ori nu acceptam sfaturile celorlalti, sau nu le luam in seama, dar apoi ne amintim de ele, atunci cand trecem prin niste situatii mai grele? Daca am fi mai receptivi la ce e in jurul nostru, probabil ca ne-am scuti de multe neplaceri.
            In cateva zile urmeaza ziua mamei mele, si eu deja fac planuri si ma gandesc ce cadou sa ii iau. Am tot strans bani, si acum a venit momentul sa incep sa ma hotarasc, pentru ca nu mai am mult timp la dispozitie.
           In rest, totul nou si totul vechi. Sunt intr-o mica pana de inspiratie, pentru a mai scrie articole profunde, filozofice, dar stiu ca nu o sa dureze mult. Ma multumesc cu cantitatea de creativitate pe care o detin momentan si sper la mai bine si la mai mult.
             Afara e soare si frumos si sper ca asa sa fie si cat a mai ramas din saptamana asta, pentru ca ma inveseleste. Zambesc cu gandul la vacanta si ma amagesc cu faptul ca mai avem doar o luna. Inca rezist!
      Stay strong!

2 comentarii:

Unknown spunea...

Back in the bussines,my little sunshine!:*

Hmm...eu iti tin pumnii la concursul de desen.Sunt sigura ca o sa iei un loc fruntas.

Iar in legatura cu banii pe care o sa-i cheltuim pe carti cand o sa ne luam primul salariu...o sa avem nevoie de o biblioteca imensa:-"

Launna spunea...

I adore books, I am looking for a new author to love, it's been a while since I have found one with many books on the market... ;)

Trimiteți un comentariu

 

Silence

Silence

About us

"Invinge durerea, razi cat se poate, caci tot la zi ajunge si cea mai lunga noapte..."


William Shakespeare