Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

miercuri, 9 mai 2012

                                  Karma is a . . . 


             Imi place sunetul ploii, rapaitul acesteia pe geam. Imi creeaza o stare de liniste de relaxare totala. Pe langa asta e si un prilej de stat in casa si de lenevit, sa citesti ceva placut sau sa stai in sanul familiei si sa te bine dispui. Dar nu imi place deloc atunci cand ploua si eu nu sunt la caldurica undeva, cu o cana de ceai, ci in plina strada, uda leoarca.
            Cam asa am patit si eu azi, si nu a fost deloc amuzant. Eram o muratura blonduta. Cum se nimereste ca tocmai in ziua cand iti planifici sa faci mai multe lucruri, care necesita drumuri lungi, natura se dezlantuie impotriva ta parca dinadins? 
            A fost o situatie nasoala, nu mai trebuie sa mentionez ca am ajuns acasa uda,cu hainele imbibate. Dar cam asa se intampla in mai toate situatiile, atunci cand vrei un lucru sau iti planifici ceva, trebuie sa intervina altceva care sa te enerveze. Un alt exemplu ar fi si acela cand te vezi zile in sir cu iubitul si nu ai sa ii spui lucruri noi, nu ti se intampla nimic in perioada aia, si apoi hopa, nu va mai vedeti o zi si urmatoarea abia astepti sa ii dai vreo trei noutati.
            Nu stiu cine anume se ocupa de chestiile  astea si le planifica in asa fel, insa eu am o mica reclamatie de facut impotriva chestiilor astea. Nu-mi plac. Pur si simplu, asa ca cei care trebuie sa o rezolve, karma sau mai stiu eu cine, sa isi schimbe putin notitele si sa elimine aceste evenimente neplacute. Multumesc anticipat!


4 comentarii:

Launna spunea...

I love the rain, especially if I am in the house, curled up in bed with a good book or curled up with you favorite person. :)

sunshine spunea...

Me too when I'm in the house, not outside ;))

Unknown spunea...

"Muratura blonda":)))Buna asta.Oricum nu esti singura care a fost intr-o situatie de genu'.Asa eram si eu miercuri.Un catel plouat!!:))

sunshine spunea...

Noi doua :)

Trimiteți un comentariu

 

Silence

Silence

About us

"Invinge durerea, razi cat se poate, caci tot la zi ajunge si cea mai lunga noapte..."


William Shakespeare