Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

vineri, 4 mai 2012

                                     Memories

           "Amintirile sunt cele care ne duc mereu in trecut, visele noastre sunt cele care ne duc inainte."

                               Jeremy Irons


        Astazi am fost putin melancolica, probabil si din cauza vremii de afara, care imi readuce fel de fel de amintiri placute. Am avut o zi destul de stresanta, tinand cont ca am avut de dat o teza de doua ore (mai ales ca este vineri azi!), dar am reusit totusi sa vad si partea buna. Am ajuns casa si m-am desfatat uitandu-ma la poze, poze vechi de cand eu nici nu eram, si pana cand am crescut, incet, incet.
        A fost mai placut decat ma asteptam. Se spune ca o poza face cat o mie de cuvinte, ceea ce e foarte adevarat. Cel care a spus acest lucru a fost un om cu sentimente adevarate si reale, care a invatat sa aprecieze lucrurile minunate care ni se intampla in viata, evenimente pe care noi le uitam, dar o simpla imagine are grija sa ne aminteasca de ceea ce  a fost.
        Am fost un copil cuminte, nu pot sa spun ca le-am dat mare bataie de cap parintilor. Obisnuiam sa-mi petrec marea majoritate a vacantelor la tara, la bunici, alaturi de verisori, care aveau varste apropiate cu mine. Cand am crescut, mi-am zis ca eu voi merge in continuare la tara, ca nu ma voi lasa pacalita de prieteni, iubit, sau alte lucruri, ca voi continua sa fac acele chestii pe care le faceam cand eram mica. Dar asa cum se intampla de fiecare data, nu mi-am pastrat in totalitate aceasta promisiune facuta mie insami, adica ma duc in continuare la bunici dar nu mai stau atat de mult timp.
          Insa acum ma simt implinita si zambesc de fiecare data cand ma uit la o simpla poza. Amintirile sunt, dupa parerea mea, o comoara nepretuita si mereu datatoare de bucurie a omului. Prima mea aniversare, primii pasi, botezul, mici plimbari, serbari de la gradinita, Craciunul, toate acestea sunt mici fragmente din viata mea cuprinse in cateva zeci de fotografii.  
          Timpul trece atat de repede, si ne trezim la o varsta inaintata, dorindu-ne sa fim iarasi copii, sa avem sansa sa experimentam totul iar, sa luam totul de la capat, sa schimbam unele decizii luate, sau sa retraim totul la fel din nou si din nou. Fiecare avem un moment in viata in care acest gand ne trece fugitiv prin minte, si ne agatam pentru o perioada de el, dar realizam in scurt timp ca zarurile au fost aruncate, si suntem nevoiti sa continuam totul asa cum am inceput. In acest moment regretele nu-si mai au rostul, poate doar pentru a ne face rau singuri. Ceea ce a fost va ramane imprimat, iar ceea ce va fi . . . Nimeni nu stie cu certitudine.
           De aceea se spune ca toate lucrurile trebuie facute la timpul lor, pentru a ne putea uita inapoi si sa fim multumiti de noi insine, de alegerile facute, fara sa consideram ca ne-am irosit singura sansa la viata. Trebuie sa invatam sa privim o fotografie cu zambetul pe buze, renuntand la remuscari si mustrari de constiinta. O fotografie ne arata trecutul, dar viitorul inca mai avem ocazia sa ni-l modelam singuri.

5 comentarii:

Launna spunea...

Hi Sunshine, for many years I used to wish I could go back and change incidents in my life but I have come to understand and believe that I would not be me and where I am at in my life if not for the choices I made. I like who I am, even with all the past experiences I have lived with.

Unknown spunea...

Hmm...si eu am momente cand ma uit la pozele mele de cand eram mica si la cele ale surorii mele si raman mirata.Nu-mi dau seama cum de au trecut anii asa de repede..si unde s-au dus??:)

sunshine spunea...

And I think you're a beautiful person, Launna, just the way you are now

sunshine spunea...

Da Nori:)) Crestem..:-<

Unknown spunea...

Nuuu...eu nu uvreau sa cresc.vreau sa raman asa;))

Trimiteți un comentariu

 

Silence

Silence

About us

"Invinge durerea, razi cat se poate, caci tot la zi ajunge si cea mai lunga noapte..."


William Shakespeare