Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

luni, 28 mai 2012

                                    Happy birthday!



         Stiu ca nu am mai postat ceva de mult timp, dar pur si simplu am gasit lucruri care m-au atras prea tare, pentru a le lasa la o parte si a ma apuca de blogarit. Si in plus nici nu am gasit subiecte interesante, asa ca am hotarat sa nu va rapesc pretiosul timp punandu-va sa cititi tampenii debitate de mintea mea nebuna si aiurita, ci am asteptat momentul potrivit pentru a incepe un nou articol. Iar acesta este numai bun!
          Astazi este ziua de nastere a unei persoane speciale din viata mea, o persoana pe care o iubesc, o admir si o respect pentru ceea ce este si pentru ceea ce face pentru cei din jurul ei, inclusiv pentru mine. Este un model pentru mine, ma ajuta, ma sprijina, ma hraneste, ma iubeste neconditionat. Nu gasesc cuvinte potrivite pentru a-mi arata aprecierea fata de ea, dar ma straduiesc.
          Aceasta persoana nepretuita este mama mea. Ma pot considera norocoasa ca o am, pentru ca de-a lungul timpului am auzit destule povesti cu mame enervante, care iti impun prea multe reguli, fata de care nu te poti destainui. Eu nu pot spune acest lucru. Mama e prietena mea, confidenta mea. Nu ma pot abtine sa nu ii spun orice nimicuri care s-au intamplat intr-o zi, iar ea ma asculta si ma aproba sau nu, ii cer mii de sfaturi, pareri, iar ea mi le ofera, ma alarmez de multe ori si imi ies din pepeni, dar ea ma intelege. Pentru asta o iubesc!
           Astazi, cand implineste o frumoasa varsta, tin sa ii multumesc si pe aceasta cale, pentru tot ce a facut si face in continuare pentru mine, si vrea sa o asigur, indirect, ca atunci cand va avea nevoie de mine, voi fi langa ea si o voi sprijini, si ca promisiunea pe care i-am facut-o ca atunci cand voi lua primul salariu, vom merge la cumparaturi amandoua si ii vom cheltui pe toti, inca mai e valabila.
           Asa cum este astazi, infloritoare si de admirat in ochii mei, asa va ramane mereu pentru mine, indiferent de imprejurari, pentru ca avem o singura mama, pe care nu o poate inlocui nimic, nici macar o imensitate de bunuri si bani.


              Asa cum esti, mami, te iubesc! La multi ani!



3 comentarii:

Launna spunea...

Happy Birthday to your mom, I hope she had an amazing day:) I look forward you each of your blogs:)

sunshine spunea...

Thank you Launna! yes, she had:)

Unknown spunea...

La muulti ani!Ii doresc toate cele bune si fiecare zi sa fie la fel de frumoasa in fiecare an alaturi de tine;)

Trimiteți un comentariu

 

Silence

Silence

About us

"Invinge durerea, razi cat se poate, caci tot la zi ajunge si cea mai lunga noapte..."


William Shakespeare