Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

marți, 15 mai 2012

                                    Competition

         "Bunicul meu mi-a spus odata ca exista doua categorii de oameni: cei care muncesc si cei care aduna castigurile. El mi-a spus sa incerc sa fiu in prima categorie; acolo e mai putina competitie."

                                  Indira Gandhi

             De-a lungul timpului incercam sa devenim mai buni in tot ceea ce facem, sa ne definim mai bine ca persoane, sa reprezentam ceva pentru societatea in care traim. Avem sperante, teluri inalte. De multe ori avantul pe care il avem se datoreaza celorlalte persoane din jurul nostru. Ne comparam constant cu ceilalti din dorinta de a fi cei mai buni. Nu toti au insa scopuri atat de inalte. Unii se multumesc doar cu un statut mediocru, nu incearca sa-si depaseasca conditia, altii au incercat dar li s-a parut mult prea greu pentru ei, iar ultimii, dar nu cei din urma, incearca mereu sa ajunga in varf, sa fie recompensati pentru ceea ce fac.
            Din ultima categorie fac si eu parte. Pun mereu in balanta reusitele mele si ale celorlalti incercand sa devin mai buna, sa realizez mai multe lucruri. Iar asta se intampla in toate domeniile. Este o competitie acerba, la care participam toti, si fiecare iese castigator la un moment dat, trebuie doar sa speram si sa incercam.
            Am unele momente in care consider ca lucrurile care mi se intampla nu sunt drepte, ca as merita mai mult decat am, sau ca am fost tratata incorect, defavorizata. Stiu ca nu e tocmai benefic sa fac asta, dar toti o facem la un moment dat, nu-i asa? Cateodata poate fi adevarat, dar in alte dati este doar impresia noastra gresita, insa cel mai important este sa stim sa trecem peste, sa ne mobilizam si sa ne continuam drumul de unde am ramas, fara remuscari. 
            Mereu imi doresc mai mult de la mine, sa fac mai mult. Toti vrem sa lasam ceva in urma, pentru o persoana macar sa incemnam ceva important, pretios. Asta incerc si eu sa fac, desi gesturile mele nu sunt de importanta internationala, nici macar regionala, pentru unele persoane ele sunt sincere si de apreciat. Stiu cat de bine ma simt atunci cand imi iese un lucru asa cum mi-am dorit, asa ca de ce sa nu incerc mereu sa ma intrec pe mine insami? 
           Viata nu e intotdeauna usoara, nu toti prietenii iti vor fi aproape mereu, familia poate nu te va ajuta intotdeauna la nevoie, dar ceea ce faci tu e ceva concret. Tu te poti ajuta mereu, in fiecare situatie, conteaza doar sa ai vointa. Si cu asta mi-am incheiat pledoaria, ca sa nu ma mai lungesc prea tare. Ai incredere in tine!


4 comentarii:

Launna spunea...

Amazing quotes sunshine... I love the both of them, I am in need of a little time to read through some quotes... and blog on a few. First things first:)

sunshine spunea...

Thanks Launna, I like them too :)

Unknown spunea...

By the way...doar stii ca viata nu este dreapta;)In toate domeniile...inclusiv profa de economie;)

sunshine spunea...

Corect!

Trimiteți un comentariu

 

Silence

Silence

About us

"Invinge durerea, razi cat se poate, caci tot la zi ajunge si cea mai lunga noapte..."


William Shakespeare