Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

miercuri, 16 mai 2012

                                Motive pentru a fi fericita

   
           Trebuie sa declar deschis faptul ca ziua de azi a fost frumoasa si euforica fara sa aiba nimic extraordinar de special. Am cautat cateva motive pentru care acest lucru a fost posibil si chiar am gasit cateva plauzibile:
  •  Astazi am dat ultima teza si momentan am scapat de tot stresul invatatului masiv. O pot lasa mai usor la unele materii scolare, ce am facut, am facut. Trebuie doar sa mai astept notele.
  • Am terminat un desen pentru un concurs, iar profesoara mi-a spus ca e un desen "foarte bun", deci pot sa am niste mici/mari sperante de a castiga ceva, macar o mentiune. Acum depinde totul de cat de buni au fost restul, dar eu sunt mai mult decat multumita de mine si de reusita mea.
  • Astazi am aflat ca un prieten, Victor, o place pe una dintre cele mai bune prietene ale mele, Liliput. A fost putin socant, tinand cont ca sunt doua contraste, nu prea au multe lucruri in comun, si nu te-ai fi asteptat niciodata ca ei sa se placa, sau unul din ei sa il placa pe celalalt.
  • Dupa ce am aflat lucrul mentionat mai sus, am inceput sa imi fac fel de fel de povestioare imaginare, cum o sa iesim Eu si Alex, si Liliput cu Victor (el fiind cel mai bun prieten al lui Alex, iar Liliput, cea mai buna prietena a mea). Ar fi o chestie super draguta daca s-ar intampla asa ceva.
  • Am fost la libraria Humanitas azi, si acolo era un raft intreg numai cu carti din "Chic", pe care nu le citisem! Era ca un adevarat paradis pentru mine, a fost de vis! Mi-am promis mie insami ca atunci cand voi avea salariul meu imi voi cumpara macar o carte pe luna. Sunt colorate si placute si au un subiect interesant! Vi le recomand si voua cu placere.
  • Si nu in ultimul rand, mi-am dat seama ca il iubesc cu adevarat pe Alex, ca inseamna mult pentru mine. M-am invatat sa il vad in fiecare zi, iar atunci cand nu ne vedem ceva timp, e ca si cum imi lipseste ceva. Imi place acest sentiment si as vrea sa dureze cat mai mult timp posibil.
               Cam astea au fost lucrurile care si-au lasat amprenta asupra zilei de azi intr-o maniera placuta. Sper ca si voi veti gasi motive de bucurie, motive pentru a zambi din fiecare situatie, din fiecare lucru care vi se intampla.


              

6 comentarii:

Launna spunea...

I always try to find one reason to smile a day, I usually find many more :)

Petro spunea...

Ai un blog minunat care inspira mult pozitivism. Mult succes!

xoxo

sunshine spunea...

It's important to keep smile everyday,Launna:)

sunshine spunea...

Multumesc mult!

Unknown spunea...

Sunshine,esti imposibila!!!:)))Intai sa vedem ce osa iasa si dupa poti sa iti faci planuri:))Imi, pare bine ca eu(partial) am fost un motiv de bucurie pentru tine:*

sunshine spunea...

Si inca esti!

Trimiteți un comentariu

 

Silence

Silence

About us

"Invinge durerea, razi cat se poate, caci tot la zi ajunge si cea mai lunga noapte..."


William Shakespeare