Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

marți, 26 iunie 2012

                                   Relaxing tea 


         De putin timp mi-am dat seama unde gresesc in relatia pe care o am : ma invart prea mult in jurul persoanei iubite. Tot ce faceam era legat direct sau indirect de EL, renuntasem la anumite prietenii (pentru ca gelozia e in floare), renuntasem la multe iesiri, si asta nu pentru ca mi-ar fi cerut-o el, ci pentru ca asa consideram eu ca e mai bine, ca o sa mearga mai bine  relatia. Insa mi-am dat seama ca gresesc teribil, pentru ca am ajuns acum la un moment de plictiseala si rutina, si incerc sa evadez, sa caut lucrurile si persoanele pe care le-am indepartat inainte.
         Astazi am facut un prim pas important, am iesit cu o prietena, am vorbit, m-am relaxat, m-am distrat. Apoi, ca sa o incep bine de tot, m-am revazut si cu un vechi prieten, cu care rupsesem legatura si chiar mi-a placut. M-am simtit ca un copilas caruia ii dai multa ciocolata. 
         Am baut un ceai care se presupune ca ar trebui sa te relaxeze, numai ca la mine si-a facut efectul cam invers, pentru ca eu radeam cu lacrimi din orice chestie minora. Am avut la un moment dat in gand ca s-ar putea sa-mi fi adaugat ceva mai mult in ceaiul ala, mai ales ca mie imi era frig, iar afara erau 30 de grade. . .
         Experiente peste experiente, iar asta e doar inceputul. Acum incep sa ma redescopar, sa ma bucur si sper sa reusesc sa integrez si relatia mea in noul cadru, pe care incerc sa mi-l creez. Nu as vrea sa pierd ce am acumulat pana acum, dar totusi e bine ca mi-am dat seama acum unde anume greseam, si nu am continuat in aceeasi maniera.
          Stiu ca sentimentele ti se pot schimba, dar eu sper sa reusesc sa mi le redescopar, sa iubesc iar ca la inceput. Urati-mi noroc!

2 comentarii:

Launna spunea...

I wish the best for you, I hope it works out the way you want;)

sunshine spunea...

I hope it too, thanks for supporting:)

Trimiteți un comentariu

 

Silence

Silence

About us

"Invinge durerea, razi cat se poate, caci tot la zi ajunge si cea mai lunga noapte..."


William Shakespeare