Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

joi, 14 iunie 2012

                                 Sper, sper, sper!


          Ieri am citit despre scriitoarea Cecelia Arhein (autoarea genialei carti "P.S-I love you", dupa care s-a facut si filmul cu Gerald Buttler) ca a debutat la 21 de ani cu primul sau roman, cel mentionat mai sus, care a devenit in scurt timp cea mai vanduta carte din acea perioada. Si mi-am dat seama ca e posibil! Ca as putea si eu sa am norocul si inspiratia ei si poate ceea ce scriu eu acum sa ajunga, nu neaparat cea mai citita carte atunci cand voi avea eu 21 de ani, dar macar sa aiba succes.
          Idei am, inspiratie am, pasiune am, placere am, deci de ce nu ar merge? Trebuie doar sa sper si poate ca peste cativa ani se va auzi de mine, ca despre Cecelia. 
           In orice faci important e sa crezi in tine, ca vei reusi, ca esti bun in ceea ce faci si poate ca vei avea un  strop de noroc care sa te ajute. Asa ca imi urmez propriul sfat si continui sa cred, ca poate voi reusi sa public cartea pe care o scriu momentan!

Un comentariu:

Launna spunea...

I have hope and I believe... <3

Trimiteți un comentariu

 

Silence

Silence

About us

"Invinge durerea, razi cat se poate, caci tot la zi ajunge si cea mai lunga noapte..."


William Shakespeare