Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

miercuri, 27 iunie 2012

                                For the first time



         Stiti ca acum cateva articole vorbeam despre o perioada in care vrei sa experimentezi? Ei bine, uite ca la mine a venit vremea, cel putin pentru un timp.
         De obicei nu beau, nu pentru ca am diferite prejudecati, ci pentru ca nu ma simt bine facand asta, nu ma tenta ideea. Totusi, aseara am incercat-o si pe asta. Am fost intr-un pub unde se canta muzica folk live, impreuna cu mai multi prieteni si sarbatoream ziua de nastere a unuia dintre noi.
         Muzica buna, atmosfera placuta, oameni de gasca, cum naiba sa nu te ia valul? Si pe melodiile celor de la Vama Veche am inceput si eu incetisor sa beau, cate un piculet. Startul :doua paharute de crema de wiskey,  dupa doua shot-uri de tequilla, dupa o Pina Colada, un pahar de sampanie, putina bere si uite-asa la final eu eram cu mintea in nori.
         Problema nu a fost numai bautura, ci si oboseala fantastica de care dadeam dovada, tinand cont ca toata ziua fusesem pe drumuri, deci se poate subintelege starea mea de la ora aceea. Acum pot sa spun si eu, ca un adevarat major ca am simtit cum e sa fii ametit, sa ti se para lumea roz, numai bombonele si acadele, sa razi ca prostu' , sa iei in brate un stalp, etc, etc.
          Nu cred ca o sa repet prea curand experienta, mai ales ca la 12 jumatate noaptea m-am trantit in pat si dusa am fost in lumea viselor. Acum pot sa spun pe bune ca nu inteleg de ce prefera o mare majoritate a populatiei sa se distreze cu mintea imbibata in alcool. Eu una ma simt mult mai bine treaza si cu un chef mai mare de distractie.
          Deci, o sa raman la vechile mele obiceiuri, dar macar pot spune ca am facut-o.



Un comentariu:

Launna spunea...

I don't drink anymore and even when I did, it was not often since the aftermath was not fun. I could never understand people that drank all the time. So not worth it to me.

Trimiteți un comentariu

 

Silence

Silence

About us

"Invinge durerea, razi cat se poate, caci tot la zi ajunge si cea mai lunga noapte..."


William Shakespeare