Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

vineri, 29 iunie 2012

                                 Brasov - tabara


        In sfarsit am si eu o stare mai buna si m-am hotarat sa scriu putin si despre tabara mea, ca tot m-am laudat atat cu ea. Am avut o tabara de ecologizare si pictura la Brasov, unde au participat mai multi adolescenti de la licee de arta (am reusit si eu sa particip, desi nu sunt la un liceu de profil artistic). Am stat cinci zile - cinzi zile geniale, traite la maxim, stropite cu glume si amuzament.
        A fost prima mea iesire de acest gen, cu mai multe persoane de varsta mea, sa nu stea cineva dupa tine tot timpul, sa poti sa fii cat de cat independent si sa inveti sa te descurci, si trebuie sa spun ca mi-a placut la culme.
        Nu sunt eu o sportiva prea talentata de felul meu, de fapt nu ma omor cu astfel de activitati in general. Sunt cam lenesa, trebuie sa recunosc, dar cat am fost acolo am facut mai mult sport decat am facut eu toata viata mea de 18 ani si ceva. Am inceput cu o urcare pe munte, apoi o vizita pe jos pana la Canionul 7 Scari, apoi o plimbare la "Paradisul Acvatic", unde am invatat sa inot putin, si sa nu ma mai scufund ca un bolovan din prima in apa, am vizitat si castelul Peles.
         Toate astea au culminat cu un foc de tabara in ultima seara, unde ne-am regasit cu totii, am impartit premii, impresii, si fiecare avea un mic regret ca totul se sfarsise si trebuie sa ne intoarcem la rutina zilnica.Totusi, mi-am facut noi prieteni, am socializat, m-am distrat, am mai invatat cate ceva si as repeta aceasta experienta oricand.
          Acum am o mica speranta sa pot ajunge la concertul lui Jessie J de la Mamaia, de pe 28 iulie! Visez la chestia asta deja, si sper ca o sa am resurse financiare sa merg. Asta o sa fie o iesire numai intre fete, de fapt o prima iesire de acest gen, si abia o astept!
           Se pare ca aceasta perioada este cea a unor noi inceputuri, ceea ce nu e rau in ceea ce ma priveste. Sper numai sa reusesc sa mentin si vechile legaturi, sa nu ma las prea tare dusa de val.
        Mai jos am adaugat cateva poze pe care le-am facut in tabara. Daca vor fi persoane care sa doreasca sa admire mai bine peisajul, pot adauga mai multe poze intr-un articol viitor.




Un comentariu:

Launna spunea...

Sounds like you had a lot of fun at camp, that's awesome :)

Trimiteți un comentariu

 

Silence

Silence

About us

"Invinge durerea, razi cat se poate, caci tot la zi ajunge si cea mai lunga noapte..."


William Shakespeare