Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

duminică, 24 iunie 2012

                                          Indecision


          Astazi as fi avut intentia sa scriu cate ceva despre tabara in care am fost, dar nu pot, pentru ca am o stare nasoala, deprimanta, enervanta, dezgustatoare.De fapt, nu simt nimic, dar situatia in care sunt imi cere sa am o anumita reactie.
           Sunt multe chestii pe care nu le inteleg, si asupra carora nu pot avea nicio influenta, dar una din ele m-a izbit puternic zilele astea.
          Dragostea, sau mai bine zis atractia fizica e inevitabila, nu o poti controla, desi cateodata ar fi numai bine daca ai putea. De multe ori ai langa tine persoana care se ingrijeste de tine, te iubeste, se intereseaza cum te simti, si totusi ajungi la un moment dat, fara sa iti dai seama, sa iti intrepti putin atentia si asupra unei alte persoane.
           Eu asta nu o pot intelege. De ce creierul nostru cauta in continuare, cand deja a gasit ceva potrivit, de ce nu se opreste acolo cand tu vrei asta, de ce face numai ce vrea el? Ma intreb asta acum si totusi nu reusesc sa gasesc un raspuns rezonabil. Am o relatie stabila, de aproape un an si nu m-as fi gandit ca pot fi in continuare in cautarea unei persoane, ca poate sa-mi mai placa si altcineva. Si totusi se poate si asta, am vazut ca se poate.
           Cateodata esti pus in diferite situatii, exista o anumita varsta cand vrei sa descoperi, sa cunosti, sa experimentezi. Nu poti controla momentul in care sa apara aceasta perioada. La mine incepe sa isi faca aparitia incetisor, ceea ce nu e prea placut. Probabil ca intr-o alta situatie mi-ar fi convenit si as fi profitat de ceea ce mi se ofera si de drumurile care mi se deschid abia acum, dar nu pot.
          Eu cred in dragoste eterna, in relatii de lunga durata, in iubirea pentru o singura persoana, dar daca inca nu a venit momentul potrivit pentru mine sa am o asemenea relatie? Daca nu-i pot oferi tot ce ar trebui persoanei de langa mine in acest moment? Care ar fi atunci cea mai buna decizie pe care o pot lua?
           Sunt putin frustrata pentru faptul ca nu exista un manual cu reguli ce trebuiesc aplicate in asemenea situatii. Asta m-ar scuti de multe decizii grele de luat si poate si de regrete, mai tarziu. Inca sper sa treaca aceatsa perioada si poate sa revina totul la stadiul de dinainte, daca nu . . .C 'est la vie !

2 comentarii:

Launna spunea...

I will never understand indecision, I believe in real, lasting, forever love... I never give up until I know there is no way for it to work. I seriously believe my David is worth the wait... if he fails to realize I am the best woman for him, it will be his loss... one day he will see... I just really hope it's not too late for him.

Have a great day :)

sunshine spunea...

It's beautiful thaht you found your real love, I hope to do that one day too :)

Trimiteți un comentariu

 

Silence

Silence

About us

"Invinge durerea, razi cat se poate, caci tot la zi ajunge si cea mai lunga noapte..."


William Shakespeare