Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

marți, 12 iunie 2012

                                        Cooking...


             Declar deschis ca vara ma omoara! Mai ales mirosurile neplacute de prin autobuze, dar ce sa-i faci! Incerc sa fiu plina de viata si optimista, ca poate nu voi lesina de caldura intr-o zi, dar mi se cam raresc sperantele. Stiu ca nu am mai scris de mult timp un articol, dar nu-mi cer scuze deocamdata, pentru ca am facut lucruri care imi plac, si care necesitau atentie.
             Urmeaza sa plec intr-o tabara si sunt superincantata de chestia asta. Este mai mult legat de desen si pictura, si e aproape gratis, deci chiar nu am de ce sa ma plang! Lucrurile imi merg binisor in ultima perioada, totusi astazi sunt putin iritata de faptul ca timpul, treaburile importante, serviciul iti dau uneori planurile peste cap, cum ar fi o iesire cu prietenul . . .Urata chestie! Iti planifici ceva si dupa te trezesti cu ochii in soare, ca a intervenit ceva. Si tocmai atunci cand ai motive sa fii suparat, prietenul respectiv apare la tine la usa cu niste creveti deliciosi si isi cere scuze (si fiin chinez stie sa gateasca bine ). Cum poti sa mai fii suparat dupa?
          Apropo, am descoperit ca imi place sa gatesc, chiar mult! Si cam tot ce am facut pana acum mi-a iesit chiar bine. Sunt mandra de mine! Cred ca mi-am descoperit o noua vocatie : gatitul. Cine stie, poate voi ajunge bucatar sef in vreun restaurant celebru, odata.
          O fata are voie sa viseze, asa ca voi visa si eu la viitoru meu!

Un comentariu:

Launna spunea...

A girl is always allowed to dream and reinvent ourselves at any given time in our lives. Always be yourself, who cares what anyone thinks... I don't, I am just me:)

Trimiteți un comentariu

 

Silence

Silence

About us

"Invinge durerea, razi cat se poate, caci tot la zi ajunge si cea mai lunga noapte..."


William Shakespeare